FrontDoor Inbox
FrontDoor Inbox
GDPR-säker ärendehantering
som arbetar för er
FrontDoor Inbox
GDPR-säker ärendehantering
som arbetar för er
FrontDoor Inbox
GDPR-säker ärendehantering
som arbetar för er

Skapa ordning och reda

Skapa ordning och reda

Skapa ordning och reda

Skapa ordning och reda

Från början till slut hjälper FrontDoor Inbox er att hålla ordning på hela konversationen. FrontDoor Inbox är ett kraftfullt verktyg för helpdesks, service centers, expeditioner, receptioner, kundsupport, call centers, bokningskontor och i allmänna situationer där det är viktigt att få ett grepp om dialog mellan två eller flera parter; FrontDoor Inbox är ärendehantering som fungerar.

Låt oss hjälpa er få ordning på e-postkaoset

Enkelhet

Enkelhet

FrontDoor Inbox hjälper er organisation hålla era önskvärda svarstider på förfrågningar och begäran om hjälp. Vi har byggt tjänsten från grunden med fokus på enkelhet och att maximera effektiviteten hos er personal.

Funktionaliteten i FrontDoor Inbox är baserad på våra kunders och våra egna behov. Vi tror att ett okomplicerat och tydligt arbetsflöde hjälper er personal att fokusera och lägga sin tid på rätt saker, istället för att brottas med komplicerade tekniska plattformar.

Er organisation kommer att uppskatta att arbeta med ett säkert, effektivt och pålitligt verktyg i FrontDoor Inbox. Att underlätta för er personal att tillhandahålla stöd och support och samtidigt möjliggöra en viss mån av kontroll är ju vad det handlar om.

FrontDoor Inbox har funnits som tjänst sedan 2015 och har hanterat hundratusentals förfrågningar och supportärenden.

Teamwork

Teamwork

Möjlighet till samarbete är en grundläggande del i FrontDoor Inbox.

Tilldela förfrågningar till de mest lämpliga operatörerna.

Grupper av användare kan hantera vissa typer av förfrågningar.

Använd interna kommentarer för att förmedla information i ärendet till andra operatörer.

Oavsett var era operatörer befinner sig geografiskt så kan de samarbeta för att nå maximal effektivitet i att hjälpa era kunder och blivande kunder få rätt svar i tid.

En operatör behöver enbart en modern webbläsare för att använda FrontDoor Inbox. Ingen annan mjukvara behöver installeras.

Operatörer kan bifoga filer och dokument direkt från Nextcloud.

Arbetsflöde

Arbetsflöde

Vi har förenklat arbetsflödet för att svara på och hantera förfrågningar via e-post så att er personal kan fokusera på att faktiskt hjälpa personen på andra sidan konversationen.

När e-post tas emot så kategoriseras det automatiskt och placeras i rätt arbetskö ("mapp"). Om meddelandet är del av en pågående konversation, så länkas det ihop med de övriga meddelandena i samma konversation. Detta gör det lättare att få en överblick av diskussionen från start till slut.

Interna kommentarer gör det möjligt för operatörer att göra anteckningar som bara ni ser. Dessa kommentarer kan användas för att lämna över en diskussion från en operatör till en annan, eller för att göra en "minnesanteckning" för framtida bruk.

Påminnelser kan schemaläggas att skickas till era operatörer och/eller specifika administratörer när ohanterad e-post har gått obesvarad för länge utan åtgärd.

Säkerhet

Säkerhet

Alla FrontDoor Inbox-servrar driftas inom EU och alla säkerhetskopior lagras inom EU. Vi erbjuder specifik geo-hosting på begäran på följande orter: Sverige, Finland, Tyskland, Nederländerna, Singapore och Storbritannien.

Tjänsten FrontDoor Inbox är förenlig med GDPR.

Er personal ansluter till FrontDoor Inbox-tjänsten via SSL/HTTPS med moderna webbläsare. Ingen mjukvara behöver installeras.

Autentisering av användare hanteras internt eller externt via OAuth2 (för närvarande finns stöd för Google och Nextcloud).

Alla FrontDoor Inbox-servrar driftas på dedikerade virtuella privata servrar med Linux som operativsystem.

Inkommande e-post hanteras av er e-postleverantör som vanligt, inklusive skräppost-filtrering; detta gör att ni kan dra nytta av er befintliga infrastruktur för e-post. FrontDoor Inbox är kompatibel med e-posttjänster som Office 365, Gmail m fl, samt e-postlösningar som Zimbra från Synacor och Microsoft Exchange.

Läs gärna också vårt blogginlägg om varför det är bra att använda ett ärendesystem:

Varför skall ni använda ett ärendesystem?

Priser och nivåer

Priser och nivåer

Vi erbjuder FrontDoor Inbox som tjänst i tre nivåer. Vilken av dessa som passar er organisation bäst beror till största del på antalet operatörer (användare) och mängden e-post som skall hanteras. Tjänsten kan uppgraderas från en nivå till en annan i enlighet med era behov. Om ni har andra eller specifika behov, tveka inte att höra av er till oss och fråga om våra anpassade nivåer.

Alla nivåer inkluderar en dedikerad virtuell privat server med Linux som operativsystem, serverunderhåll och ett Let's Encrypt SSL-certifikat.

Bas
från SEK 450
per månad
1-2 användare

Bra startnivå!

  • Full funktionalitet
  • Skala upp efter behov
  • Obegränsat antal meddelandemallar
  • Operatörsignaturer
  • E-postsupport
Standard
från SEK 800
per månad
3-8 användare

Vårt mest populära paket!

  • Alla funktioner från "Bas"
  • Anpassad logotyp ("branding")
  • Obegränsat antal e-postregler
  • Globala e-postsignaturer
  • Konfigurationssupport
Utökad
från SEK 1600
per månad
Obegränsat antal användare

För lite fler operatörer

  • Alla funktioner från "Standard"
  • Obegränsat antal operatörer
  • Administratörsrapporter
  • Utökad support
  • 20% rabatt på utbildning

Utbildning

Utbildning

Vi erbjuder även utbildning för operatörer och administratörer i FrontDoor Inbox. Timkostnad för utbildning är SEK 950. Kontakta oss gärna om ni är intresserade av utbildning för er personal. För organisationer i Sverige erbjuder vi utbildning på-plats och på distans, för övriga organisationer erbjuder vi utbildning på distans.

Om oss

About us

WebbPlatsen i Sverige AB har levererat Internetlösningar sedan 1998.
Vi finns geografiskt i Stockholm och Karlstad.

Priser, funktionalitet och specifikationer är aktuella för FrontDoor Inbox version 2020.2

Kontakta oss
WebbPlatsen i Sverige AB
sales@webbplatsen.se
+46 8 54555470