FrontDoor Inbox

Detaljerna

Detaljerna

Från början till slut hjälper FrontDoor Inbox er att hålla ordning på hela konversationen. FrontDoor Inbox är ett kraftfullt verktyg för helpdesks, service centers, expeditioner, receptioner, kundsupport, call centers, bokningskontor och i allmänna situationer där det är viktigt att få ett grepp om dialog mellan två eller flera parter; FrontDoor Inbox är ärendehantering som fungerar.

Låt oss hjälpa er få ordning på e-postkaoset

Låt oss hjälpa er få ordning på e-postkaoset

Separata listor

Separata listor

  • Ohanterade ärenden; ger operatören en snabb överblick över konversationer som behöver besvaras.
  • Delade ärenden; listar alla (ej tilldelade) aktiva konversationer och deras status.
  • Mina ärenden; konversationer som är tilldelade operatören.
  • Nyligen visade; listar de senast visade konversationerna.
  • Bevakade ärenden; konversationer som bevakas av operatören (vilket resulterar i notifikation vid förändring eller uppdatering av konversationen).
  • Sökresultat; smart sökfunktion som används för att snabbt hitta konversationer genom enkel eller avancerad matching av sökord och andra urval.

Enhetligt gränssnitt

Enhetligt gränssnitt

  • Byggt med den responsiva Bootstrap 4-komponenten; FrontDoor Inbox ser bra ut från stationära och bärbara datorer, surfplattor och smartphones.
  • Med ett standardiserat färgtema för att visa olika delar av en konversation och konversationens status gör FrontDoor Inbox det enkelt att snabbt lokalisera ärenden som behöver besvaras.
  • Snabbtangenter möjliggör snabb navigering mellan de olika listorna och arbetsvyerna utan onödiga musklick.
  • Expanderbart innehåll döljer många tekniska delar av en konversation gömda tills dess att de behövs.

Säkerhet

Säkerhet

  • GDPR-säker; Alla FrontDoor Inbox-servrar driftas inom EU och alla säkerhetskopior lagras inom EU. Vi erbjuder specifik geo-hosting på begäran på följande orter: Sverige, Finland, Tyskland, Nederländerna, Spanien, Singapore och Storbritannien. Tjänsten FrontDoor Inbox är förenlig med GDPR.
  • Krypterade HTTPS/SSL-anslutningar; alla delar av tjänsten nås via säkra sidor.
  • Inloggning via Google eller Nextcloud; hantering av åtkomst via Google- eller Nextcloud-konton gör det lättare att administrera användare och lösenord.
  • IMAP över SSL; alla anslutningar mot servern för inkommande e-post använder krypterade IMAP-sessioner.
  • Leverans via TLS; när FrontDoor Inbox skall leverera e-post så försöker den i första hand upprätta en krypterad anslutning till e-postservern. Som standardval skickar vi e-post via vår Halon gateway.
  • Säker drift; alla FrontDoor Inbox-servrar är dedikerade virtuella privata servrar med Linux som operativsystem. Servarna är skyddade av brandväggar och intrångsövervakning samt automatiska backuper.
  • Stängda och hanterade konversationer kan raderas permanent via schemaläggning för att på så sätt styra vad som sparas och hur länge det sparas, enligt era specifika behov och krav.

Arbetsflöde

Arbetsflöde

  • Konfigurera köer ("mappar") för att kategorisera konversationer och för att möjliggöra åtkomstkontroll till köer och konversationer.
  • Konfigurera avancerade tolkningsregler för e-post för att automatiskt tilldela konversationer till en specifik kö baserat på avsändare, mottagare och/eller innehåll.
  • Automatiska svar kan konfigureras för varje kö för att meddela avsändaren att deras meddelande har tagits emot. Dessa automatiska svar kan också stängas av genom inställningar i tolkningsregler och/eller kökonfigurationen.
  • Stäng till specifikt datum; operatörer kan stänga en konversation till ett specifikt datum då man till exempel inväntar återkoppling från motparten. När datumet aktualiseras öppnar FrontDoor Inbox automatiskt upp konversationen för att påminna operatören om den och eventuell återkoppling till motparten.
  • Signaturer; separata signaturer för varje operatör, separata signaturer för varje kö och globala signaturer kan konfigureras. Signaturer för operatörer kan också stängas av.
  • Förhindra autosvar-loopar; FrontDoor Inbox upptäcker om e-post som skickats ut är ett automatiskt svar och stänger då av sin egen funktion för automatiska svar för att på så sätt förhindra "rundgång".
  • Slå ihop konversationer; flera konversationer som avhandlar samma ämne med samma mottagare kan slås ihop till en konversation.
  • Använd Nextcloud med FrontDoor Inbox för att möjliggöra för operatörer att bifoga filer och dokument direkt från Nextcloud.

Om oss

Om oss

WebbPlatsen i Sverige AB har levererat Internetlösningar sedan 1998.
Vi finns geografiskt i Stockholm och Karlstad.

Priser, funktionalitet och specifikationer är aktuella för FrontDoor Inbox version 2020.2

Kontakta oss
WebbPlatsen i Sverige AB
sales@webbplatsen.se
+46 8 54555470